Friday, December 14, 2007

kehidupan Di Alam Persekolahan

Assalamualaikum...
Saya Nurulhusna....Bakal menduduki SPM tahun hadapan...Kehidupan menengah saya bermula di SMKA Nibong Tebal namun saya hanya dapat bertahan di sana hanya selama sebulan dan saya meneruskan pengajian saya di SMK Tun Syed Syeh Barakbah.Saya bertugas sebagai seorang Naib Setiausaha Lembaga Pengawas Sekolah.Setelah 3 tahun belajar dengan tekun,akhirnya saya mendapat result yang cemerlang dalam PMR 2006 dengan memperoleh 8A .Namun saya tidak dapat berkongsi kegembiraan saya dengan ibu saya kerana beliau terlebih dahulu telah dipanggil menghadap Ilahi sebulan tepat sebelum result PMR dikeluarkan.Apa yang mampu saya lakukan sekarang ialah hanya sentiasa berdoa agar rohnya ditempatkan di kalangan yana soleh..Al-Fatihah

No comments: