Monday, February 28, 2011

tari tualang tiga

tetiba teringat nostalgia di KMPP dulu~
x sangka aku sangat berani utk perform depan seluruh warga KMPP.
tu pun setelah diyakinkan bahawa x kan ada lelaki time Gala Nite.
ok fine,aku join.syukur! naib johan.n then dipilih utk perform depan pengarah n seluruh  mtrix.
PERGH! gile la.
NYANYI + ZAPIN! siyes semput. tp anyway best.
n lepas kejadian tu,aku dijemput utk jadi koreografer n ajar satu grup ni utk perform tarian tradisional.Hahahaha!
siyes x sangka.lawak dowhh!

syuh! syuh! syuh!
teringin nak haplod video performance aku,tapi rasanya x payahla.kalau nak tgok,sila minta sendiri :p


Menyusun tari ala tari, sembah di beri
Cergas tangkas ala sayang, gerak dan geri
Menjunjung tinggi amboi tinggi, seni sejati
Pusaka asli ala asli, hai ibu pertiwi
Melenggang gaya ala gaya, gerak wanita
Dengan tari ala sayang, tualang tiga
Menjunjung tinggi amboi tinggi, seni budaya
Dikenang bangsa ala bangsa, oh sepanjang masa
Langkah serentak ala sajak, sama bergerak
Sigak gaya ala sayang, pendekar puteri
Bertepuk tangan amboi tangan, tanda berani
Tiada gentar ala sayang, hai membela diri
Menjunjung tinggi amboi tinggi, seni budaya~~~ lalala
aku la tu! betul! x tipu [mkatkd]

kalau x penah dengar lagi lagu ni,dipersilakanla utk mndengar ye :).klik link di bawah saja
[jangan harap aku nak share video performance aku]haha

http://www.youtube.com/watch?v=XXmY7WWc-DQ

No comments: