Thursday, June 13, 2013

Saat Bahagia

Assalamualaikum.

Hai

Lamanya aku tak menaip. Maksudnya menaip untuk blog. Sibuk! But now, aku nak mulakan semula apa yang aku dah hentikan buat sementara waktu dulu.
Dari meroyan kat twitter, baik meroyan kat blog ye tak? eh.

Sebenarnya nak cakap, hari ni, 13 Jun 2013. Lagi beberapa hari lagi pengajian aku sebagai Mahasiswa Sains Bioperubatan akan tamat. yeeeeeeeeeeha!
And the bad news is, dah nak masuk tahun 4. Final year. Omomomomo. Scary.
scary sebab dah jadi super senior Biomed, satu lagi scary sebab bakal jadi Ketua Eksekutif Majlis Eksekutif Pelajar (MEP) KTSN.
Means, dah 3 tahun berturut aku jadi MEP yang sebelum ni namanya JAKSA. *pengsan*

That is not my main reasons pun sebenarnya aku meroyan kat sini.
Nak share saat-saat terakhir with my best friendssss di Tasik Titiwangsa je. kakaka
Ni ha, dah malas nak menaip. Aku haplod gambo2 sebagai tatapan semua je lah ye.
*bajet ada orang nak baca blog kan* puiii

cantik tak view? tengoklah sapa fotografer. eh?

Pura'aaa. InsyaAllah tahun 2015 akan kahwin hik3. Amin!

Dayah. 2 previous year pun dia duduk di bangku yang sama. Me as her photographer. How time Flies~

How time flies.
Btw, 29 Jun ni aku nak ke Institut Pertanian Bogor, Indonesia sampai 2 September 2013. Latihan Industri dekat Pusat Kesihatan (PUSKES) di kawasan IPB tersebut.
Nanti aku meroyan lagi.

Ceit. banyak sebenarnya aku nak tulis lagi. tunggu lah time aku di Indon nanti ;)
Doakan ada Internet Connection yeee


Besok kertas peperiksaan kedua. Biostatistik Gunaan. Doakan.
Moga Allah mengampuni dosa-dosa kita.
Amin.
Salam.



2 comments:

Anonymous said...

semoga istikomah menghapdet belog :P

NurulhusnaA91 said...

amboi judin masih rajin!