Sunday, September 12, 2010

konvoi lagi**

---raya ke-4 ni---konvoi diteruskan lagi ke umah guru BM----puan anizah--

--selalunya yg rncang konvoi ni tiap2 taun adalah my bez fren naim johari---

--semalam da kenyang tahap cipan bila smua umah kwn2 lama yg kami g dpt mkanan yg sedap2--

---thankz to harith syafiq--nur zahirah-nor amira---naim johari---hidayatul safura--nur farhani--nurul wahidah---izzat hazmi dan umah2 geng yg ak n d geng da ziarah dari hari raya 1st ag--=D

--hari ni ak bawak kdua2 ank buah aku---saje nak bawak dyaorg jenjalan--bole gak jd fotografer aku---smalam dyaorg jugk yg tulun ak snap smua pic2 tu--malu k0wt nak snap seketul2 muka kwn2 lama aku--haha---

--to qisti n kengkwn yg tolong snap pic tuk aku--thnkz ek---jd fotografer x bertauliah pulak hampa norh--=p

--thnkz smua sbab dtg n memeriahkan umah aku terutama naim yg gelak x henti2---

--thnkz to member trip konvoi---kalo aku listkan semua nnt RELAH pulak tgn aku--haha

--taun depan dtgla lg--akak ak buat lontong spesial punya--haha--aku??aku buat kuih samperit n cornflakes spesial punya---=D

--to zaquwan,,hanis n syakir--sory sebab semalam belaku kjadian yg x diingin di rumah---TRAGEDI---

--nway--thnkz 4 a great trip--ni baru nak iron baju tuk konvoi ptg ney--=D

--truskan ber'drift' n merempit di jalanan lg hari ni---haha =p
hazim ngan mira---cover bila ad camera--
di hari raya pertama at my house---
dari kiri:izzat,qisti,hanis n zaquwan---

zahirah n aziera---=D

No comments: