Friday, January 28, 2011

Kejadian Tak Disangka-sangka di Stesen Maharajalela

OK3.
ramai yg request nak tgok gambar2 time kejadian di stesen Maharajalela.
hah?
apa yg berlaku?
x ramai yg tawu.
aku ke kl sentral td btolak pukul 8 lebih camtu.
nak g amek kwn aku dr UTP,aqma tuk g program SANTUN di Johor besok.
tunggu la cekadak teksi tu kat depan KTSN.15 minit.x sampai2.
so aku pun amik keputusan tuk meneruskan pjalanan sampai ke tepi HKL.
thanx to naim ahmad yg call aku n sembang dgn aku tuk hilangkan rasa takot.
siyes jalan tu gelap! =.='''
pjalanan diteruskan.naeklah cekadak monorel tu.sampai2 di stesen maharajalela,tetiba monorel terhenti.
lampu pun tpadam.pintu pun tbuka.penumpang pun keluar.kitaorg pun mencari di mana sumbernya berlaku permasalahan tu.NAK TAHU?
dah tahu kan.ADA SORANG LELAKI BERBANGSA INDIA YG MELOMPAT KE LANDASAN MONOREL.naseb baek pak cik driver monorel perasan.Kalau x perasan,alamatnya,dah jadi tragedi berdarah kat situ =.=''

 p/s:Kalau anda bakal berhadapan dgn situasi mcm ni,jgn cepat melatah atau agresif terhadap org2 sebegini.mereka2 ni perlu dimanja dan diberi perhatian lebih.Kita harus menyokong mereka dari belakang untuk menunjukkan kita masih berada di belakang mereka.

ok3! aku dah malas nak menaip.nak tgokla gambar2 ni =p
nampak tak lelaki india tu?
dia tengah melambai orang2 ramai yg ajak dia naik semula
ada orang turun n kasi rokok pada dia.dia sangat seronok.sian pulak kat dia
proses mengangkut beliau ke atas.
yeayyy!! dah berjaya! semua org bertepuk tangan! ;D

4 comments:

aliyaa natasya said...

what the...
kes nak bunuh diri ke ape..
harga rokok tu sama nilai ke dgn harga nyawa..aishhhh!

NurulhusnaA91 said...

entah la aliyaa,,adoi!
tkezut mak! ;D

Anonymous said...

nasib baik lah xde berlaku apa2..kalau tak masuk paper je pasal orang kena langgar ngan monorail....

NurulhusnaA91 said...

alhamdullilah x de apa2. =)