Friday, April 22, 2011

:: Tak Tawu Nak Letak Title Apa ::

Haish, membara-bara membuak- buak keinginan aku utk turut serta meronggeng dengan kosmate2 g Pesta Buku la tgok muvie la apa la cekadak tu la, tp aku duduk bilik layan Merlin. Eh, betul ke cita The Roomate tu best ? Naseb baek next year duduk bilik sensorang. kih3 eh3, JANGAN SALAH FAHAM pulak. aku dgn rumet aku rapat sesangat. Tapi, next year, dia dapat duduk Plaza Rah. X dpt nak duduk sekali/ dekat2 dah :(
sape nak belanja aku tengok roomate? jom3! ahaha
 Eh3 dah lari tajuk. Saje je nak kecoh kat blog ni. dah x da tempat laen aku nak menconteng. Conteng dinding bilik nanti kena denda pulak. Baik conteng blog :P

Hari Ahad ni geng2 biomed buat Jamuan Riang Ria Perpisahan dan Aidilfitri Geng2 Biomed 1st year dekat tepi tasik titiwangsa.[kemaen nama event kan] HAHA Kecoh la 1satu tasek tu nnt. dlm DK pun da kecoh, inikan pula tempat lain. Makanan ----> Mc D atau Dominos. Depends pada masing2 la. duit pun sendiri.Pastu yg best, adala game2 sikit n PHOTOSHOOT of coz !
bestnya kalau dapat hadiah bebanyak mcm tu :P

N kitaorg tukar2 hadiah sesama sendiri. Naseb baek ak kena kasi hadiah dekat dak pompuan. Kalau dapat dak laki, x ke naya nak memikir pulak cekadak apa yg nak dikasi. SEBAB tu la aku kuar g TS tadi. 1jam je kot jalan2 kat situ cari hadiah. tak sanggup nak jenjalan lelama. Kengkawan ak yg lain nak tgok cekadak The Roommate tu, tp aku dah malas. Da berazam dari mula td nak g beli hadiah je. bukan tengok muvie sekali !

ok,, tu je yg aku nak ngarut. Roomate aku balik. Sorang2 mlm ni n mlm besok.Isnin ni exam TITAS. Khamis depan biochem lab exam.Pastu nak balik umah KEJAP before start keja. 
kbye.Assalamualaikum :)

p/s :Nak g Tasik  Titiwangsa jap dgn Min n Aini japg. Nak buat mini photoshoot dekat situ. kih3.

No comments: