Sunday, August 28, 2011

Menandatangani Memorandum di INTEKMA Resort

4 Julai 2011
Isnin.
Intekma Resort, Shah Alam.
Program cuma sehari.
Tapi persiapan ke arah memastikan program ini berjalan dengan sebaiknya, rumit dan memakan masa. Namun, Alhamdullilah. berjaya dilalui dengan semangat SANTUNians dan juga Pengurus SANTUN, Puan Siti Aishah Abdullah yang cekal dan tabah. ^_^
Majlis Menandatangi Memorandum Persefahaman antara YaPEIM dan Universiti Teknologi MARA(UiTM). berikutan MOU ini, Kelab SANTUN IPT di UiTM telah mendapat kelulusan daripada UiTM sebagai sebuah badan pelajar bagi memajukan tujuan2 atau kepentingan seperti yang dinyatakan dalam perlembangaan kelab.

Dengan wujudnya Kelab SANTUN IPT di UiTM dan juga di universiti2 yang terpilih, ianya akan memudahkan lagi pelaksanaan program SANTUN di peringkat universiti di samping meluaskan lagi nama serta program2 SANTUN ke mata pelajar2 universiti pula. *tolong tambah ye kalau ada kekurangan!

makan! makan! makan!
Mesyuarat hingga ke pukul 2-3 pagi. Mesyuarat jawatankuasa untuk Perhimpunan 1000 SANTUN yang telah diadakan di UPM Serdang pada 19 Julai 2011.Lepas tu makan KFC kan? :P

Tapi, tabik spring lah pada semua yang hadir. tiada rungutan. masalah sikit2 tu kita ketepikan. maklumlah. letih. penat. tak cukup tidur. Semua orang tak cukup tidur. tapi jangan jadikan alasan untuk kita ulang semula kesilapan yang dah kita buat ye *faham2 sendiri. Renung-renungkan! ^_^ insyaAllah.



No comments: